Медіа
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




Наше опитування
Оцініть сайт школи
Всього відповідей: 152
Корисні сайти
 
 
Сайти шкіл району
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Психологічна служба

 

 

 

Ті, хто бачить різницю між душею та тілом, не мають ні тіла, ні душі. 

 

 

Оскар Уайльд 
 


Практичний психолог та соціальний педагог - Ткачук Тетяна Валентинівна

 

 

Психологічна служба – необхідний компонент освіти, який забезпечує її розвивальні можливості, розвиток особистісного, інтелектуального та професійного потенціалу соціума. Найважливішими умовами ефективності роботи служби є правильне розуміння психологом, соціальним педагогом та педагогічними працівниками суті їх професійної взаємодії в єдиній системі освіти і виховання, взаємодоповнюваність позицій психолога, соціального педагога та педагогічного працівника в підході до учня, у вирішенні проблем навчально-виховного закладу.

Завдання психологічної служби:
1. Сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі.
2. Створення умов для формування у дітей мотивацій до самовиховання і саморозвитку.
3. Забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого - педагогічного вивчення.
4. Профілактика та корекція інтелектуального та особистісного розвитку дитини.
 
Основні напрямки роботи:
1. Психологічний супровід  розвитку учнів протягом усього навчально - виховного процесу.
2. Консультативно - методична допомога всім учасникам навчально - виховного процесу з питань навчання та виховання.
3. Просвітницька робота з метою підвищення психологічної культури в навчальних закладах та сім'ї.

Основні напрями науково-дослідної і науково-методичної роботи практичного психолога та соціального педагога:
1.    Робота з дітьми:
–    адаптація до умов навчального закладу та особливостей навчально-виховного процесу;
–    вивчення психологічних особливостей дитини/колективу;
–    корекція та розвиток індивідуально-психологічних особливостей;
–    профілактика та подолання асоціальних проявів в поведінці дітей, негативних явищ в учнівському середовищі;
–    формування життєвої компетентності, здорового способу життя.
2.    Робота з педагогічними працівниками:
-    психологічна просвіта/консультування з актуальних питань навчально-виховного процесу, особистісної сфери;
-    психологічний супровід функціонування дитячого/педагогічного колективу на різних етапах його існування;
-   вивчення особливостей педагогічної діяльності;
-    технології психологічного супроводу педагогів під час атестації.
3.    Робота з батьками:
 - психологічна просвіта/консультування з питань розвитку та особливостей особистості у різних вікових періодах;
 - вивчення особливостей умов сімейного виховання, мікроклімату.
4.    Формування психологічної компетентності всіх учасників навчально-виховного процесу.
5.    Психологічний супровід навчально-виховного процесу в умовах інклюзивної освіти (за суб’єктами: - діти, - батьки, - педагогічні працівники).
6.    Психологічний супровід профільного, допрофільного навчання та випускників під час зовнішнього незалежного оцінювання.
7.    Психологізація навчання та технології створення комфортного освітнього середовища в навчальному закладі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вгору сторінки