Меню сайту

Медіа
Календар
«  Апрель 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930




Наше опитування
Оцініть сайт школи
Всього відповідей: 157
Корисні сайти
 
 
Сайти ЗНЗ району
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0




Методична робота

 
 
Методична робота в школі проводиться через об"єднання вчителів-предметників та класних керівників: здійснюється поглиблене вивчення окремих аспектів методики навчання, обговорюються плани проведення предметних тижнів і виховних заходів, проводяться і аналізуються відкриті уроки, проходить обмін досвідом.
 
Мета кожного відкритого уроку та заходу - показати високий професіоналізм вчителя,  його прагнення до інноваційної діяльності, здатність передбачати результати та аналізувати власну педагогічну діяльність, прагнення до інноваційної діяльності.
 
Серед пріоритетних завдань методичної роботи школи є такі: 
- створення умов для особистісно-орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення. поглиблення. удосконалення професійної компетентності;
- створення системи інформаційної підтримки, забезпечення реклами педагогічних ініціатив, новацій, перспективного досвіду і реальних досягнень педагогів;
- забезпечення взаємодії та відповідальності між усіма ланками методичної роботи, що створена в школі.
Голови методичних об"єднань керуються такими принципами:
- поєднання особистісного-орієнтованого, діяльнісного, компетентісно-орієнтованого підходів. що враховують інтереси, запити, потреби індивідуальний рівень професіоналізму та досвід роботи кожного педагога;
- формування готовності до роботи в умовах інноваційного розвитку освіти;
- варіативності та випереджального характеру методичних послуг.
Головним змістом навчально-методичної роботи є підвищення кваліфікації педагогів, адже успіх педагогічної діяльності сьогодні визначається не тільки  й не стільки ступенем професійної підготовки вчителя, рівнем знань, скільки бажанням і можливостями поглиблювати теоретичні знання та пліпшувати практичні вміння, тобто постійно підвищувати рівень пофесійної компетентності. формувати педагогічну позицію. Першочергове завдання адміністрації школи - консолідувати зусилля на створенні моделі неперервної освіти педагогів, що є органічним компонентом процесу вдосконалення навчально-виховного процесу.
В методичній роботі використовуються різноманітні форми, методи, підходи засоби, технології, зокрема:
- консультуання (індивідуальне і групове);
- проективне;
- начання у формі практикуму;
- самоосвіта вчителя;
 
 


 
Вгору сторінки